Gezamenlijk klantprogramma

Regio Branding

Onze aanpak is ontwikkeld vanuit een puur, maatschappelijk gedreven perspectief. Met deze aanpak wil de Zorgbalie het verschil maken in een sector is jarenlang gedomineerd werd door overheden en verzorgingsstaat. In onze aanpak staat een gezamenlijk klant programma centraal. Zo verbinden we klanten van zorgaanbieders met klanten van bedrijven. Tevens onderscheidt u zich in de markt van wonen, zorg en welzijn.

Onderscheidend vermogen

Deelnemende bedrijven en organisaties bieden samen één regionale klantenpas aan. Een pas voor alle diensten op het vlak van wonen, zorg en welzijn. Deze pas kan een eigen regionale branding krijgen. Voor voordeel is dat bedrijven en zorgaanbieders toegang krijgen tot een groter kring aan vaste, terugkerende klanten. De Zorgbalie faciliteert dit proces.

Waarom doen wij dit?

Mensen zullen ondanks hoge leeftijd en beperkingen steeds langer thuis moeten blijven wonen. De overheid trekt zich terug. Er zullen dus steeds meer private aanbieders komen, waardoor de kans groter wordt dat de klant de weg kwijtraakt. Onze aanpak onderscheid zich door een strenge selectie op basis van kwaliteit en prijs. Pashouders zijn daarvoor verzekerd van betrouwbare aanbieders en goede service. Met steeds meer kwetsbare ouderen is dit erg belangrijk.

Weg kwijt

Op de kleintjes letten

Als de overheid zich terugtrekt en steeds meer eigen bijdragen invoert, dan worden prijzen van producten en diensten in zorg en welzijn steeds essentiëler. Het gezamenlijk klant programma is daarom voorzien van een aantrekkelijk loyaliteitsprogramma met kortingen in de vorm van cash back en stimulering van klantentrouw. Deelname in dit klant programma is daarom interessant voor zowel aanbieders als klanten. De koppeling naar Diensten Cheques maakt het programma voor gemeenten extra interessant.

Heeft u belangstelling om meer te weten over een Zorgbalie in uw regio? Neemt dan contact met ons op voor een open en persoonlijk adviesgesprek.

Contact