Online Services

Online Services

De Zorgbalie ondersteunt mensen om zo lang mogelijk zelfredzaam in hun eigen woning en buurt te blijven. Dat is van groot belang voor mensen zelf, voor hun mantelzorgers en voor de maatschappij. Het gebruik van de mogelijkheden van internet wordt ook hierin steeds belangrijker. De covid 19 crisis heeft allerlei online activiteiten een flinke boost gegeven.  

De Zorgbalie levert al meerdere jaren ook online diensten. Deze dragen serieus bij aan meer veiligheid, meer zelfredzaamheid en meer comfort. En het is nog leuk ook. We verbinden onze klanten via een tablet of telefoon met familie en mantelzorgers, met onze medewerkers, met andere klanten of met (zorg)professionals, zoals thuiszorg of huisarts. 

Een Zorgbalie Tablet. 

Klanten van de Zorgbalie kunnen hiervoor gebruik maken van een speciale tablet. Daarmee kunt u: 

Oudere mevrouw die aan het beeld bellen is met familie

1. Beeldbellen over praktische zaken, voor sociaal contact of gewoon ter ontspanning. 

Hoe fijn is het om elke week een paar week persoonlijk video contact te hebben? Gewoon voor een praatje of om dingen te bespreken. Met uw Zorgbalie tablet is het heel gemakkelijk. Met een druk op de knop heeft u live contact met een medewerker van ons eigen Klant Contact Centrum.

afbeelding een mevrouw die een oudere mevrouw een kopje koffie geeft

2. Eenvoudig zoeken naar regionale aanbieders van diensten op het vlak van wonen, zorg en welzijn. 

Zoekt u wel eens naar hulp of ondersteuning? Naar iemand die kan helpen met tuin of de administratie? In ons regio portaal verzamelen we alle lokale aanbieders van diensten die te maken hebben met langer thuis wonen. En heel veel tips en informatie om zelfredzaam te blijven.

afbeelding ouder koppel die een selfie maakt, de vrouw houd een surfplank vast

3. Eenvoudig zoeken naar handige apps die u met veel dingen verder kan helpen.

Actief blijven, goed zorgen voor jezelf, positief denken. Er zijn heel veel online mogelijkheden. De Zorgbalie helpt je om op je Zorgbalie tablet handige en persoonlijke APPS te zetten. Apps, waarmee u de ondersteuning krijgt die bij u past. Een hele fijne online service.

Gratis Zorgbalie tablet uitproberen.

Het is de moeite waard om een tablet uit te proberen.  Dat is kosteloos en vrijblijvend.  

Eigen tablet of computer.

Heeft u zelf een Ipad, tablet of laptop? Geen probleem. Dan kunt u het beeldbellen uitproberen via de speciale veilige beeldbel App van de Zorgbalie. 

Elke dag even contact 

Hoe fijn is het om elke dag of een paar keer in  de week contact hebben met iemand. Vanuit of nieuwe Klant Contact Centrum is het zo geregeld. Voor een praatje, maar ook voor informatie, tips of advies.  

Contact met uw vaste hulp. 

Via het Klant Contact Centrum kunnen klanten ook video contact hebben met hun vaste hulp. Dat gaat altijd op afspraak. Zo’n extra contact is fijn, want de huishoudelijke hulp komt maar één maal week. Een extra contactmoment is dan heel waardevol. 

Doe mee. Gun uzelf of uw naaste wat extra contactmomenten in de week. Blijf verbonden met uw buurt, met de regio en de wereld om ons heen. Het kan met de online services van de Zorgbalie. 

    Laat een reactie achter